KEBABFORUM

Velkommen til Kebabologisk Institutt sitt debattforum.
Trykk HER for å vise debattforumet i FULLSKJERM.

Spørsmål og SvarSpørsmål og Svar   GrupperGrupper   Registrer degRegistrer deg 
 ProfilProfil   Private meldingarPrivate meldingar   Logg innLogg inn 

Nye Facil - mindre kebab i det siste?

Nytt emne   Svar på emnet     KEBABFORUM - Forum Hovedside -> Diverse
Les føregåande emne :: Les neste emne  
Forfattar Melding
gjest
Gjest

InnleggSkrive: tor jun 02, 2005 4:16 pm    Emne: Nye Facil - mindre kebab i det siste? Svar med sitat frå dette innlegget

Synes kebaben på facil har krympa i størrelse. eg er ikkje den einaste som har kommentert det..
Andre som har fått samme inntrykk ?
Til toppen!
kebab
Site Admin

InnleggSkrive: tor jun 02, 2005 4:40 pm    Emne: Svar med sitat frå dette innlegget

Hei!

Eg synest ikkje størrelsen har vorte mindre på fast basis. Men som alltid på Bergen Kebab og Facil varierer både størrelse og kvalitet mykje med kven som står bak disken til ei kvar tid. Er du heldig og blir servert av Aziz (eigaren) er du garantert ein stor og saftig kebab. Cool
Til toppen!
Vis profilen til brukaren Send ei privat melding Send e-post
Gjest

InnleggSkrive: tir apr 25, 2006 4:24 pm    Emne: Svar med sitat frå dette innlegget

syne det virker som Facil har fått ein ny type salat, eller ein meir finhakka salat enn før, og at dette er grunnen til at kebaben er blitt mindre. For mindre er den blitt, det er det ingen tvil om
Til toppen!
Gjest

InnleggSkrive: tir mai 23, 2006 4:10 pm    Emne: Svar med sitat frå dette innlegget

Ikke vet jeg om den er mindre, men min egen mening; det kommer ikke ann på størrelsen. Jeg vet at Facil heller komponerer en litt mindre bab, gjerne grunnet salaten, som resulterer i en mer saftig og mer velsmakende rett.

Very Happy Laughing
Til toppen!
Vis innlegg frå:   
Nytt emne   Svar på emnet     KEBABFORUM - Forum Hovedside -> Diverse Alle tider er GMT
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikkje starte nye emner
Du kan ikkje svare på emner
Du kan ikkje endre dine eigne innlegg
Du kan ikkje slette dine eigne innlegg
Du kan ikkje røyste ved røystingar