KEBABFORUM

Velkommen til Kebabologisk Institutt sitt debattforum.
Trykk HER for å vise debattforumet i FULLSKJERM.

Spørsmål og SvarSpørsmål og Svar   GrupperGrupper   Registrer degRegistrer deg 
 ProfilProfil   Private meldingarPrivate meldingar   Logg innLogg inn 

På kebabjakt i Trondheim!

Nytt emne   Svar på emnet     KEBABFORUM - Forum Hovedside -> Diverse
Les føregåande emne :: Les neste emne  
Forfattar Melding
Hunting
Gjest

InnleggSkrive: tir feb 14, 2006 2:16 pm    Emne: På kebabjakt i Trondheim! Svar med sitat frå dette innlegget

Jeg er på jakt etter yndlingskebaben min i Trondheim. Har jaktet i byen siden jeg flyttet hit, men ikke funnet noe...

Før har jeg funnet favoritter i Oslo: Bislett kebab og i Sarpsborg: Campino.
Begge har kjøtt som blir skjært av stake, før det blir stekt og hakket opp. Serveres gjerne i rull med salat og god dressing.

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slik kebab i Trondheim? Jeg vil ikke ha biffstrimler av kjøtt, slik jeg har fått til nå.

Stemmer det forresten at det fins to typer kebab, tyrkisk og arabisk? Hvilken er det i såfall jeg liker ? Smile
Til toppen!
Helge

InnleggSkrive: tir feb 14, 2006 4:02 pm    Emne: Svar med sitat frå dette innlegget

sjekk http://www.kebabnett.no/debatt/phpBB2/viewtopic.php?t=29

"kjøtt som blir skjært av stake" er også kalt döner. Hittil har jeg funnet to plasser i trondheim med dette, 1001 natt og picnic. Millenium kebab er neste som står for tur i testen.

Uansett er kebabnivået i trondheim underlegent hva som er i ellers av landet. Trondheim er rett og slett kebab-U-land.
Til toppen!
Vis profilen til brukaren Send ei privat melding Besøk brukaren sin nettstad
Gjest
Gjest

InnleggSkrive: søn mai 21, 2006 4:13 pm    Emne: Svar med sitat frå dette innlegget

Sitat:
Uansett er kebabnivået i trondheim underlegent hva som er i ellers av landet. Trondheim er rett og slett kebab-U-land.

i second that... har faktisk ennå te gode å finne god babb nord i landet... de lager den på en annen måte, med som nevnte svære strimler, lite mais.. brødet er ikke sjøllagd og så slenger de bare i no... gleder meg te ordentlig babb te sommern! mmmm
Til toppen!
Vis innlegg frå:   
Nytt emne   Svar på emnet     KEBABFORUM - Forum Hovedside -> Diverse Alle tider er GMT
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikkje starte nye emner
Du kan ikkje svare på emner
Du kan ikkje endre dine eigne innlegg
Du kan ikkje slette dine eigne innlegg
Du kan ikkje røyste ved røystingar